niedziela, 27 października 2013

Prezent na 18 urodziny

Dzisiaj Ola obchodzi swoje 18ste urodziny (Wszystkiego najlepszego !)

Z tej okazji przygotowaliśmy dla niej z Kamilem i Dawidem małą niespodziankę...



Pierwszy raz od dawna filmowałem...i znowu zaczyna mi się to podobać !

Z niedoskonałości ujęć zdaję sobie sprawę - nad zalewem kręciłem z ręki z włączoną stabilizacją w 24-105 , w Sandomierzu po raz pierwszy używałem steadicama z 28mm.
Po wielu próbach wyważenia go nadszedł kolejny problem którego nie udało mi się ogarnąć- steady strasznie się obracał, co nie do końca udało mi się opanować i widac to niestety na filmie  - momentami obraz ucieka w bok. Mam jednak nadzieję,że film się spodoba :)

A tutaj kilka zdjęć "spoza planu" : 



Sandomierz Tarnobrzeg Polska

Sandomierz Tarnobrzeg Polska

Sandomierz Tarnobrzeg Polska

Sandomierz Tarnobrzeg Polska

Sandomierz Tarnobrzeg Polska

Sandomierz Tarnobrzeg Polska

Sandomierz Tarnobrzeg Polska


Wielkie podziękowania należą się Bartkowi za użyczenie steadycama. Gorąco polecam jego :


Tradycyjnie, zapraszam na Facebook oraz do komentowania.

2 komentarze: