sobota, 13 kwietnia 2013

Pierwszy grill w 2013 !

Sezon oficjalnie rozpoczęty :)







7 komentarzy:

  1. Fotografia to sztuka a nie naciskanie palcem na walony przycisk. Jesteś zerem, robiąc takie zdjęcia zabierasz ludziom pracę, a między innymi tym, którzy zapłacili za nią, żeby się nauczyć fotografować ! Zero kompletne zirooo ! Masakrejszyn.. Pozdro Ziomeczku z Zduńskiej Woli. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale żeby zrobić zdjęcie musisz kliknąć walony przycisk.

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś debilem^^ mówie do poprzednika xd chłopak sie stara, i dobrze ze ma swoja pasje, a nie przepija hajs na ławce w parku;/ tak trzymaj Olo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdjęciom do sztuki daleko,powiem wręcz,że nawet koło niej nie leżały :) Nie rozumiem jednak, dlaczego fakt,że zrobiłem zdjęcia na grillu u kumpla z którego chce mieć pamiątkę i wrzuciłem je na bloga świadczą, że jestem zerem :D
    A kompletnie już nie rozumiem o co chodzi w tym,że zabieram komuś pracę...uwierz, kolega mi za to nie płacił, a jestem pewien 100%, że nie myślał o wynajęciu nikogo do dokumentacji dzisiejszego wieczoru : ))

    Poza tym traktowanie każdego zdjęcia jako dzieła sztuki zabiera według mnie radość z fotografii, robię zdjęcia przede wszystkim dla siebie, udostępniam je,bo jestem otwarty na krytykę i lubię to robić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haters gonna hate ;)
    Fajne zdjęcia, pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może zdjęcia nie są jeszcze na maksa profesjonalne ale mi się akurat podobają :) A osoby, które wchodzą na ten blog tylko po to żeby wyzywać a nie dostrzec w zdjęciach " to coś" sami powinni spojrzeć w lustro i zastanowić się czy to przypadkiem im nie jest blisko do zera. Co do zdjęć to jeszcze raz FAJNE :)
    POZDR. Aga :)

    OdpowiedzUsuń