środa, 23 października 2013

Anglia 2013 - Dzień 3

Zaległości : 

Ogromne
Kolosalne
Gigantyczne
Astronomiczne
Bezkresne
Niezmierzone
Mamucie...?

Prawie 2 miesiące od ostatniego postu. Niedobrze. Nawet słownik internetowy nie pomógł, dowiedziałem się przynajmniej,że "mamuci" jest synonimem "ogromnego"...

Co się działo ostatnie 2 miesiące? Stagnacja. Aparat leżał prawie nieużywany, ja zaś odstawiłem kompletnie bloga,sprzęt, i wszystkie strony związane z fotografia.

Podobno przerwa od zdjęć działa dobrze,powinna naładować nas nowymi pomysłami, ponownie przemyśleć te stare, dojść do nowych wniosków i poprawić stare błędy.

W moim przypadku skończyło się na tym,że pierwsze zdjęcia nijak wyjść nie chciały, a postprocess znowu zajmuje mnóstwo czasu. No ale, podobno to jak z jazdą na rowerze...nie da się zapomnieć :)

Wrzucam zdjęcia z ostatniego dnia w Anglii - niewiele,ponieważ powinno to być już dawno opublikowane. Jeszcze kilka zdjęć i temat tego wyjazdu będzie można uznać za zamknięty.














Co mnie cieszy?  To,że mimo tak długiej nieobecności tutaj, dalej codziennie dość sporo osób tu zagląda . Dziękuję Wam, jest to motywacja dla mnie do dalszej pracy.

Jeśli jesteście chętni do współpracy, chcecie mieć ciekawy portret, zdjęcie ze swoją drugą połówką, fotkę auta lub cokolwiek innego -zapraszam do zakładki kontakt u góry bloga,jestem otwarty na propozycję. :)

Stay tuned !

4 komentarze:

  1. bardzo fajne. profeska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z przedmówcą :) bardzo przyjemnie się go czyta i naprawdę robisz świetne zdjęcia, dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcie pana w kapeluszu, pięęękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mają w sobie coś sentymentalnego. Podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń